tirsdag 5. februar 2008

Det forvirrende RSS

Nå prøver jeg å komme et skritt videre på egenhånd med 23 ting. Jeg har valgt en RSS-leser, nemlig Google Reader. Der skjer det stadig nye ting jeg ikke har helt oversikt over. Jeg har klart å abonnere på sportsnyheter som jeg ikke klarer å bli kvitt igjen. Det er jo ikke noe interessant når de ikke skriver om Godset der.
Jeg har også prøvd å kopiere og lime inn andre ting uten at noe skjer.
Men en positiv ting: Jeg har klart å legge til lenker i bloggen min og sende kommentarer til andre blogger. I morgen skal jeg prøve å få til noe med bilder også.
Jeg arbeider (leker) litt hver dag, for øvelse gjør som sagt mester (for noen i hvert fall).

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg går ut i fra at du har fått med deg denne:
http://www.fxt.no/tippeligaen/article1583659.ece